Pernajan Agricola-seura ry:n tiedote

tiistaina 3. toukokuuta, 2016

Mikael Agricola -seura Turusta vierailee helatorstaina 5.5.2016 Viipurin-matkallaan Pernajan kirkossa, jossa Pernajan Agricola-seura yhdessä Pernajan seurakunnan kanssa ottaa sisaryhdistyksen jäsenet vastaan. Seurakunta järjestää kirkossa kello 10 kaksikielisen hartaustilaisuuden ja ehtoollisen, jonka jälkeen vieraidemme joukossa olevat Agricolan ja hänen kielensä erikoistuntijat, professori emeritus Simo Heininen ja professori emerita Kaisa Häkkinen, ovat luvanneet kertoa meille Agricolasta. Kaikki ovat tervetulleita.

Mikael Agricola -sällskapet från Åbo far till Viborg och stannar en stund i Pernå kyrka på Kristi himmelsfärdsdagen, torsdag den 5.5.2016, där Pernå församling och Agricola-sällskapet i Pernå efter en tvåspråkig andakt och nattvard välkomnar sina gäster. Andakten börjar kl. 10.00. Bland gäster är Agricola-experter, professor emeritus Simo Heininen och professor emerita Kaisa Häkkinen, som har lovat att berätta oss om Agricola. Alla är hjärtligt välkomna.

Tervehtien, med vänliga hälsningar

Kai Nieminen